Ευκολία στη φόρτιση του smartphone, του tablet σας και των ψηφιακών συσκευών αναπαραγωγής μουσικής, όσο βρίσκεστε στο αυτοκίνητο στον δρόμο για τη δουλειά, μια εκδρομή ή ένα μακρινό ταξίδι, με τον «έξυπνο» φορτιστή Guardian!

Διαθέτει 3 θύρες USB για την ταυτόχρονη φόρτιση όλων των συσκευών.
Με εργονομικό σχεδιασμό, ελαφρύ και μικρό μέγεθος για να εφαρμόζει σωστά στη θέση αναπτήρα όλων των αυτοκινήτων προσφέροντας εντυπωσιακή ευκολία στη φόρτιση.


Ο φορτιστής αυτοκινήτου Guardian με 3 USB θύρες προσφέρει άμεση λύση στη φόρτιση των συσκευών σας όσο βρίσκεστε στον δρόμο και αποτελεί την ιδανική πρόταση για όποιον επιθυμεί να έχει το smartphone και το tablet του πάντα φορτισμένα και έτοιμα προς χρήση.
Με πολυεπίπεδη προστασία υπερφόρτισης και βραχυκυκλώματος ο φορτιστής αυτοκινήτου Guardian συνοδεύεται με εγγύηση 2 χρόνων και σας προσφέρει την πιο αξιόπιστη και ασφαλή λύση για τη φόρτιση των συσκευών σας.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Τύπος: φορτιστής αυτοκινήτου
Συμβατότητα: όλοι οι τύποι smartphone και συσκευών που υποστηρίζουν USB
Τύπος βύσματος: USB x3
Διαστάσεις: 78.5 x 33.8 x 24.9mm
Βάρος: 30 γραμμάρια
Ισχύς: 34 Watt
Διαθέσιμα χρώματα: μαύρο, λευκό
Εγγύηση: 2 Χρόνια
Η Guardian διαθέτει μεγάλη ποικιλία σε αξεσουάρ φορητών συσκευών με εργονομικό και μοντέρνο σχεδιασμό ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Θήκες, καλώδια, handsfree ακουστικά, φορτιστές – Βρείτε τη μεγάλη ποικιλία των προϊόντων Guardian αποκλειστικά στα καταστήματα iRepair
Από τη στιγμή που τα νέα μοντέλα της Apple βγήκαν στην αγορά αυτό σημαίνει ότι αυτόματα βρίσκονται εκτεθειμένα σε όλων των ειδών τις δοκιμασίες. Ότι πιο απίθανο ή τρελό μπορεί να σκεφτεί κανείς για να τεστάρει τις αντοχές κάθε νέου μοντέλου, το κάνει πράξη και το μοιράζεται online με ένα βίντεο.
Κάποιος ήθελε να δει τι μπορεί να συμβεί εάν βυθίσει ένα iPhone 6s μέσα σε καυτό νερό που βράζει…
Και για κανένα λόγο, ποτέ κανείς, δεν πρέπει να δοκιμάσει αυτό το πείραμα στο σπίτι!
Οι αλλαγές που έχει δει η σειρά των iPad μέσα στα χρόνια, από το 2010 που κυκλοφόρησε το πρώτο μοντέλο μέχρι και σήμερα που έχουμε στα χέρια μας το iPad Pro, είναι αρκετές και μεγάλες. Το iPad μέσα στα χρόνια εξελίχθηκε σημαντικά εσωτερικά και εξωτερικά και εξελίχθηκε από μια συσκευή με απλές λειτουργίες σε μια πολυμηχανή που είναι πλέον ικανή να αντικαταστήσει επάξια ένα laptop.

H ομάδα EverythingApplePro έβαλε όλα τα iPad, από το πρώτο μοντέλο μέχρι το τελευταίο μαζί σε ένα test ταχύτητας, όπου έκδηλα φαίνεται η εξέλιξή τους.
Νικητής βγαίνει το iPad Pro, κάτι που φυσικά δεν προκαλεί έκπληξη…
Στo iOS 9 χει ενσωματωθεί μια λειτουργία που ονομάζεται Low Power Mode και έχει την ικανότητα να παρατείνει τη διάρκεια ζωής του iPhone σας. Όταν η μπαταρία της συσκευής φτάσει περίπου στο 20% ενεργοποιείται αυτόματα για να εξοικονομήσει ενέργεια και να αυξήσει τον χρόνο που της απομένει πριν σβήσει.
Η λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί και χειροκίνητα από τον χρήστη όποτε το επιθυμεί επιλέγοντας στις Ρυθμίσεις την κατηγορία Μπαταρία. Με την επιλογή αυτής της ρύθμισης ουσιαστικά ο χρήστης δίνει εντολή να απενεργοποιηθούν με μιας πολλές εφαρμογές αλλά το αποτέλεσμα τον αποζημιώνει καθώς η διάρκεια ζωής στην μπαταρία της συσκευής του διπλασιάζεται.
Εάν και για πολλούς το ροζ χρυσό iPhone 6S είναι το πιο εντυπωσιακό, στη συγκεκριμένη περίπτωση το χρώμα δεν καμία απολύτως σημασία. Σε τέτοια τεστ, η ομορφιά του iPhone είναι αδιαμφισβήτητη και σημασία αποκτά μονάχα η αντοχή του.
Για να δοκιμαστεί η αντοχή του, αυτή την φορά χρειάστηκε ένα σφυρί και ένα μαχαίρι σε μια προδιαγεγραμμένα άνιση αναμέτρηση. Μπορεί να σκέφτεστε ότι το iPhone 6S είναι πιο ανθεκτικό από το iPhone 6, αλλά ή δύναμη ενός σφυριού παραμένει το ίδιο μεγάλη…
H αδυναμία του Chris Humbert για τους Η/Υ ήταν η κινητήριος δύναμη για τη δημιουργία του iRepair
Θα μπορούσε ένας επιτυχημένος αθλητής να παρατήσει την καριέρα του στο water polo και να διεκδικήσει “μετάλλιο” στον στίβο των επιχειρήσεων κάνοντας επάγγελμα το χόμπι του; Η περίπτωση του Chris Humbert, ιδρυτή του iRepair αποδεικνύει ότι όλα μπορούν να γίνουν, αρκεί να είσαι διατεθειμένος να πάρεις το ρίσκο, ακόμη και όταν πρόκειται για δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά.

“Όλα γίνονται μπροστά στα μάτια του πελάτη”
Για το “στήσιμο” της iRepair, ο κ. Humbert, είχε ως πρότυπο μια εταιρεία από τη Φλόριντα, η οποία ξεκινώντας την επισκευή ηλεκτρονικών συσκευών τελευταίας τεχνολογίας από ένα και μόνο κατάστημα, κατάφερε μέσα σε μια διετία ο αριθμός τους να φτάσει τα 400. Η επιτυχημένη διείσδυση του iRepair στην ελληνική αγορά οφείλεται, κατά τον ιδρυτή της, στο γεγονός ότι όλες οι υπηρεσίες είναι κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του εκάστοτε πελάτη. “Δεν έχουμε τίποτα να κρύψουμε, γι’ αυτό και τις επισκευές τις κάνουμε μπροστά στα μάτια του πελάτη και όχι σε κάποιο δωμάτιο. Όχι πια κλειστές πόρτες και ο φόβος ότι κάποιος μπορεί να κλέψει τα προσωπικά δεδομένα που βρίσκονται σε έναν υπολογιστή ή σε ένα κινητό”.
“Ήμασταν προετοιμασμένοι για τα capital controls”
Τα σχέδια του κ. Humbert δεν περιορίζονται μόνο στην εγχώρια αγορά. Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε συζητήσεις για το άνοιγμα franchise καταστήματος της iRepair στην Ρουμανία, ενώ τον τελευταίο μήνα επισκέπτεται συχνά το Ντουμπάι αναζητώντας μέρος που θα φιλοξενήσει το brand της εταιρείας του.
Πέντε νέα καταστήματα μέχρι τον Φεβρουάριο του 2016
Ερωτηθείς αναφορικά με τους οικονομικούς στόχους που έχει θέσει για τα επόμενα χρόνια, ο κ. Humbert απαντά πως δεν δίνει βάρος τόσο στα οικονομικά μεγέθη, όσο στην εξάπλωση της εταιρείας, παρότι ο φετινός τζίρος θα κλείσει συν 25% σε σχέση με πέρυσι. “Το 2016 σκοπεύουμε να ανοίξουμε πέντε νέα καταστήματα εκτός Αθηνών μέχρι το Φεβρουάριο. Το πιο σημαντικό είναι το customer service και η ικανοποίηση του πελάτη. Βασική μου αρχή είναι ότι για να πετύχει ένας επιχειρηματίας πρέπει να επενδύει διαρκώς στην εταιρεία του και όχι να αποβλέπει στο να περιορίζει τα κόστη προσφέροντας χαμηλής ποιότητας υπηρεσίες. Εδώ και 6 χρόνια επενδύω σχεδόν το 95% των κερδών που βγάζω ξανά στην εταιρεία”.
Διαβάστε ολόκληρο το αφιέρωμα στο fortunegreece.com
H Apple πριν κάποιες ημέρες λάνσαρε το iPad Pro και αυτόματα έγινε ο κύριος ανταγωνιστής του επίσης καινούργιου Surface Pro 4 της Microsoft.

Και τα δύο τελευταίας τεχνολογίας tablets πρωτίστως στοχεύουν στους creative επαγγελματίες όπου με το Apple Pencil και το Surface Pen να μπορούν να λειτουργούν ως ακριβή εργαλεία στην προέκταση του χεριού τους.
Το παρακάτω video έγινε για να συγκρίνει τις δυνατότητες σχεδίασης του Apple Pencil πάνω στο iPad Pro και τις δυνατότητες σχεδίασης του Surface Pen στο Surface Book της Microsoft, που διαθέτει την ίδια τεχνολογία οθόνης με το Surface Pro 4.
To συμπέρασμα ήταν ότι το Surface Pen «ανταποκρινόταν» παρόμοια με το Apple Pencil αλλά παρατηρήθηκε πως η γραφίδα της Microsoft ήταν ελάχιστα πιο δύσκολο να την χειριστείς και παρουσίαζε δυσκολία στο να γράφει μικρούς χαρακτήρες.
Σε παρόμοιο video όπου η σύγκριση γίνεται ανάμεσα στο iPad Pro και στο Surface Pro 4 με την χρήση του Apple Pencil και του Surface Pen αντίστοιχα, παρουσιάζονται οι δυνατότητες του κάθε αξεσουάρ.
Με την σύγκριση, το σχόλιο που έγινε συμπερασματικά ήταν ότι το Apple Pen είναι «από τα καλύτερα» που έχει χρησιμοποιήσει ενώ το Surface Pen επωφελείται αρκετά από την ειδική γόμα στο πίσω μέρος για διαγραφή πάνω στην οθόνη, κάτι που το Apple Pencil δεν διαθέτει.
Πιθανότατα δεν είχατε σκεφτεί ποτέ πως είναι να ρίχνεις υγρό βρώμιο σε ένα iPhone 6S,αλλά στην περίπτωση που το σκεφτήκατε, τουλάχιστον πλέον δεν θα αναρωτιέστε.
Ένας άνδρας αποφάσισε πως θέλει να βάλει φωτιά στο ολοκαίνουργιο iPhone 6S του βυθίζοντας το μέσα σε βρώμιο.


Τοποθέτησε αλουμινόχαρτο μέσα σε ένα δοχείο, τοποθέτησε το iPhone 6S από πάνω και το περιέλουσε με βρώμιο προκαλώντας μια ισχυρή χημική αντίδραση. Μετά από μερικές δόσεις βρώμιου, το iPhone 6S τυλίγεται στις φλόγες και καταστρέφεται ολοσχερώς.


Σίγουρα δεν είναι κάτι που πρέπει να δοκιμάσετε να κάνετε μόνοι σας και ούτε φυσικά αξίζει να καταστρέψετε ένα iPhone με αυτόν τον τρόπο, αλλά τουλάχιστον αξίζει να δείτε το video:



Υπάρχει ένας μέσα στο Xbox 360. Υπάρχει ένας μέσα στο PS3. Υπάρχει τουλάχιστον ένας στο εσωτερικό του υπολογιστή σου. Μπορούμε σχεδόν παντού να βρούμε ένα σκληρό δίσκο, ήταν εκεί ανέκαθεν, και ίσως έχουμε την τάση να θεωρούμε δεδομένη την ύπαρξη του και την λειτουργία του.
Όπως εντυπωσιαζόμαστε όταν τύχει να δούμε τις λειτουργίες του ανθρώπινου σώματος που όλοι θεωρούμε δεδομένες, έτσι εντυπωσιαζόμαστε και με τις εσωτερικές λειτουργίες των μηχανημάτων όπου μετά ίσως μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα την ακριβή τιμή τους.

Ο σκληρός δίσκος δουλεύει ασταμάτητα με την κεφαλή ανάγνωσης/εγγραφής να μετακινείται απίστευτα γρήγορα, 22 φορές μέσα στο 1/4 του δευτερολέπτου!
Ένα απολαυστικό video δείχνει ένα σκληρό δίσκο, χωρίς το καπάκι, σε πολύ αργή κίνηση. Και στη συνέχεια σε αυτή την εικόνα προστίθεται και νερό…
Συσκευές, κινητά, gadgets και άνθρωποι που στέκονται μπροστά από μια reception. Από την πίσω μεριά, σε μια πραγματική open space παράσταση οι ειδικοί της τεχνολογίας επιδιορθώνουν, αναβαθμίζουν, επισκευάζουν. Κάπου εκεί περιφέρεται και ο Κρις Χάμπερτ, ο άνθρωπος πίσω από το iRepair. Είναι η δική του έφεση στην τεχνολογία και η «μανία» του με αυτή που τον έκαναν να ιδρύσει μια αλυσίδα καταστημάτων διαφορετική και άκρως απαραίτητη.

Η ιδέα του iRepair
«Η ιδέα μου ήρθε πολύ απλά. Ήμουν από μικρός – αυτό που στην Αμερική λέμε – «Computer guy». Ο πατέρας μου είχε υπολογιστή στο σπίτι την δεκαετία του 1970. Αν θυμάμαι καλά το 1976 είχαμε στο σπίτι έναν Commodore και μετά συνεχίσαμε να έχουμε ότι νεότερο κυκλοφορούσε. Έτσι, πέρασε αυτό το μικρόβιο και σε όλη μου την ζωή ασχολούμουν με την τεχνολογία. Κάποια λοιπόν στιγμή, με έπαιρναν συνέχεια φίλοι μου τηλέφωνο και έλεγαν «ο υπολογιστής μου έπαθε αυτό, ο printer μου δεν δουλεύει, κόλλησα έναν ιό, τι να κάνω;». Σκέφτηκα λοιπόν ότι εντάξει μπορεί οι φίλοι μου να ξέρουν ότι εγώ ασχολούμαι με τους υπολογιστές αλλά μάλλον κάτι λείπει στην αγορά. Δεν είμαι και Έλληνας για να έχω ένα εκατομμύριο φίλους. Έβαλα μια αγγελία στις εφημερίδες και προσέλαβα τους πρώτους τρεις εργαζόμενούς μας. Έτσι απλά».
Το κενό στην αγορά και τα πρώτα χρόνια του iRepair
«Η αλήθεια είναι ότι για επισκευές υπολογιστών τότε υπήρχε μόνο το Πλαίσιο. Δεν είναι καθόλου κακή η υπηρεσία που προσφέρουν αλλά κατά τη γνώμη μου επειδή οι πωλήσεις των προϊόντων τους είναι ο βασικός τους στόχος σε ό,τι αφορά το service και την τεχνική υποστήριξη είναι λίγο αργοί. Είναι λογικό αυτό. Και πλέον ειδικά στις επισκευές των κινητών το ζητούμενο είναι η ταχύτητα»

Η υπηρεσία που μόνο το iRepair προσφέρει
«Πλέον στα κινητά μας έχουμε τα πάντα, ακόμα και τραπεζικούς λογαριασμούς. Δεν μου άρεσε λοιπόν που κάποιος είχε πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα από το κινητό της συζύγου μου και αναρωτιόμουν γιατί δεν θα μπορούσα να κάθομαι σε έναν ανοιχτό χώρο και να παρακολουθώ την συσκευή μου να επισκευάζεται; Έτσι, όταν έφτιαξα το πρώτο iRepair σκέφτηκα ότι δεν έχουμε ανάγκη αυτόν τον τοίχο και ότι θα κάνουμε όλες τις επισκευές μπροστά στους πελάτες μας έτσι ώστε κανένας να μην ανησυχεί για τα δεδομένα του. Παράλληλα, πέραν της καχυποψίας και της ασφάλειας που θέλει ο καθένας να έχει με την συσκευή του, υπάρχουν και άνθρωποι που τους αρέσει να βλέπουν το πώς γίνεται μια επισκευή»

Το μέλλον του iRepair
«Αυτό που σαν επιχειρηματίας προσπαθώ να κάνω είναι να ακούω την αγορά. Την επόμενη εβδομάδα μπορεί να βγει ένα καινούργιο κινητό και να ξεκινήσουν να έρχονται άνθρωποι να μας το φέρνουν και να ζητούν λύσεις. Επομένως, το βασικό είναι απλά να είσαι προσαρμοσμένος στην αγορά και να μπορείς να ακολουθήσεις τους ρυθμούς της. Κατ’ ουσίαν οι υπηρεσίες μας προσαρμόζονται από το τι μας ζητάνε οι πελάτες μας. Με αυτό τον τρόπο κινούμαστε»
«Σκοπός μας θα είναι πάντα να πετυχαίνουμε πραγματικά γρήγορους χρόνους επισκευής των συσκευών που μας έρχονται. Φυσικά τα πάντα εξαρτώνται από το πρόβλημα και από την διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών στην αγορά. Ένας υπολογιστής συνήθως θέλει σίγουρα περισσότερο χρόνο από μια οθόνη κινητού, η οποία θέλει μόλις 20 λεπτά. Στα κινητά οι βλάβες από νερό μπορεί να πάρουν αρκετό χρόνο αλλά και πάλι εξαρτάται από την έκταση της βλάβης. Αν δηλαδή πρέπει να αλλάξουμε αρκετά chips πάνω στην μητρική. Επίσης όπως καταλαβαίνεις αυτή η συγκεκριμένη περίπτωση βλάβης πολλαπλασιάζεται κάθε καλοκαίρι καθώς πολλοί είναι αυτοί που μπαίνουν στην θάλασσα με το κινητό τους. Συνήθως μπορεί να πάρει από 2 – 5 εργάσιμες μέρες. Είναι περισσότερο χρονοβόρο καθώς είναι πολύ λίγοι οι τεχνικοί που μπορούν να εντοπίσουν και να διορθώσουν τέτοιες βλάβες»
Διαβάστε ολόκληρο το αφιέρωμα στο nou-pou.gr
