click2call
GR EN
Book an appointment for Express Service

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – GDPR

Παραχωρώ στην iRepair το δικαίωμα να συλλέγει, να χρησιμοποιεί και να επεξεργάζεται τα προσωπικά μου δεδομένα προκειμένου να μπορεί να λειτουργεί αποτελεσματικά και να παρέχει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Παραχωρώ στην iRepair το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τα προσωπικά μου δεδομένα ώστε να επικοινωνούν μαζί μου μέσω email, τηλεφωνικώς και μέσω γραπτών μηνυμάτων. Αποδέχομαι ότι η iRepair θα διατηρεί τα προσωπικά μου δεδομένα στο σύστημα της για απεριόριστο χρονικό διάστημα ώστε να παρακολουθεί το ιστορικό των επισκευών μου και τις εγγυήσεις που το αφορούν. Δίνω στην iRepair το δικαίωμα να μοιράζεται τα δεδομένα μου με συνεργάτες και συνεταίρους για οποιοδήποτε λόγο που σχετίζεται με την επισκευή μου. Κατανοώ ότι έχω το δικαίωμα να ζητήσω από την iRepair να μου παράσχει ένα αντίγραφο των προσωπικών μου δεδομένων καθώς επίσης διατηρώ το δικαίωμα να ζητήσω από της iRepair να διαγράψει τα προσωπικά μου δεδομένα από την βάση της ανά πάσα στιγμή.

ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΒΛΑΒΗΣ

Αποδέχομαι την ελάχιστη χρέωση των δέκα (10,00€) ευρώ η οποία και αντιστοιχεί στον χρόνο που θα δαπανήσει ένας τεχνικός προκειμένου να ελέγξει την συσκευή μου για να προσδιορίσει επακριβώς την βλάβη και το τελικό κόστος αυτής. Η ανωτέρω χρέωση θα με επιβαρύνει ΜΟΝΟ κατά την περίπτωση που δεν προχωρήσω στην επισκευή της συσκευής μου ή εάν η συσκευή μου δεν επιδέχεται επισκευή.. Κατά την περίπτωση που τελικώς προχωρήσω στην επισκευή της συσκευής μου θα χρεωθώ μόνο το κόστος αυτής (της επισκευής).

ΑΠΩΛΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Αναγνωρίζω ότι αποτελεί αποκλειστικά δική μου ευθύνη η προηγούμενη αποθήκευση σε άλλη συσκευή ή υπολογιστή όλων των δεδομένων ή/και πληροφοριών που βρίσκονται στην προς επισκευή συσκευή, πριν την παραδώσω προς επισκευή και δηλώνω ότι απαλλάσσω την iRepair από κάθε ευθύνη για την περίπτωση τυχόν απώλειας μέρους ή και του συνόλου αυτών (δεδομένων ή/ και πληροφοριών).

ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ

Αποδέχομαι ότι η εγγύηση επισκευής της iRepair καλύπτει ΜΟΝΟ το ανταλλακτικό ή τα ανταλλακτικά τα οποία επισκευάστηκαν ή αντικαταστάθηκαν στη συσκευή μου. Δηλώνω ότι απαλλάσσω την iRepair από την ευθύνη οποιασδήποτε τυχόν βλάβης άλλων ανταλλακτικών τα οποία ενδέχεται να παρουσιάσουν βλάβη στο μέλλον. Αναγνωρίζω επίσης ότι η εγγύηση αυτή ΔΕΝ θα καλύψει νέα βλάβη λόγω νερού ή άλλου υγρού, σπασμένης οθόνης ή πίσω πλευράς της συσκευής μου ή οποιασδήποτε άλλης μορφής βλάβης η οποία προκλήθηκε μετά την αρχική επισκευή. Τέλος αποδέχομαι ότι η iRepair τοποθετεί ένα αυτοκόλλητο εγγύησης μέσα στην συσκευή μου και αν αυτό αλλοιωθεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο, τότε η εγγύηση της συσκευής μου παύει να ισχύει.

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ

Αποδέχομαι ότι εάν η συσκευή μου παραμείνει σε ένα από τα καταστήματα της iRepair για περισσότερο από 90 ημέρες από την ημερομηνία καταχώρησης παραλαβής της στο κατάστημα, η συσκευή αυτή θα θεωρείται ως εγκαταλελειμμένη και είτε θα ανακυκλώνεται, είτε θα πωλείται προς κάλυψη τους κόστους επισκευής της. Κατά την περίπτωση που δεν αναζητήσω την συσκευή μου εντός του προαναφερόμενου χρονικού διαστήματος, απαλλάσσω την iRepair από κάθε ευθύνη για την απώλεια αυτής ή των δεδομένων της.

ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

Αποδέχομαι ότι παραδίδοντας τη συσκευή μου προς επισκευή σε ένα από τα καταστήματα της iRepair, ενδέχεται να καταπέσει η εγγύηση του κατασκευαστή της και ως εκ τούτου απαλλάσσω την iRepair από την κατάπτωση της εγγύησης του κατασκευαστή της, λόγω της επισκευής ή της απόπειρας επισκευής της συσκευής μου από αυτήν (την iRepair). Ενημερώθηκα ότι κατά τις περιπτώσεις που είτε επιθυμώ τη διατήρηση της εγγύησής μου, είτε επιθυμώ την επισκευή από εξουσιοδοτημένο κατάστημα/service, τότε η iRepair, δύναται να αποστείλει αυτήν στο συνεργαζόμενο εξουσιοδοτημένο κατάστημα/ service. Ευνόητο τυγχάνει ότι κατά την τελευταία περίπτωση θα απαιτηθεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για την επισκευή της συσκευής για το οποίο ενημερώθηκα σχετικώς και αποδέχομαι ότι η iRepair δεν ευθύνεται, καθ’ οιονδήποτε τρόπο, για τυχόν καθυστερήσεις εκ μέρους της συνεργαζόμενης με αυτήν εταιρείας. Έλαβα γνώση ότι η iRepair δεν αποτελεί εξουσιοδοτημένο κατάστημα επισκευών αλλά αποτελεί εξουσιοδοτημένο σημείο παράδοσης συσκευών προς αποστολή για επισκευή/αντικατάσταση από εξουσιοδοτημένο service.

IRP APPLE

Η iRepair έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα ανεξάρτητου κέντρου επισκευών (IRP) της Apple, το οποίο έχει σχεδιαστεί για επισκευές συγκεκριμένων προϊόντων της Apple εκτός εγγύησης με γνήσια ανταλλακτικά. Πριν την επιλογή της συγκεκριμένης υπηρεσίας από τον πελάτη, ο τελευταίος ενημερώθηκε επαρκώς και αναλυτικά από τον υπάλληλο της iRepair για τη συγκεκριμένη υπηρεσία και ιδίως, για το χρόνο επισκευής, για το κόστος αυτής, για τα θέματα της εγγύησης του ανταλλακτικού, για την αναγκαιότητα της επιστροφής του γνήσιου αρχικού ανταλλακτικού στην Apple και για την εν γένει οικονομική πολιτική (μη εφαρμογή εκπτωτικής πολιτικής/επιστροφή χρημάτων/προκαταβολή) και κατόπιν τούτων αποδέχτηκε πλήρως τους όρους της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Ειδικότερα ο πελάτης ενημερώθηκε εγγράφως και έδωσε την έγκρισή του για τη χρήση ανταλλακτικού τρίτου κατασκευαστή, ότι κατά την περίπτωση βλάβης προκληθείσας από ανταλλακτικό τρίτου κατασκευαστή τότε η βλάβη αυτή δύναται να εξαιρείται από την εγγύηση της Apple καθώς και ότι οι επισκευές που γίνονται από το πρόγραμμα IRP της Apple θα εξαιρούνται από την εγγύηση της Apple ενώ θα δύναται η iRepair να παράσχει τη δική της εγγύηση.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Αποδέχομαι ότι η συσκευή μου έχει υποστεί φυσικές βλάβες ή/και δεν λειτουργεί φυσιολογικά. Αναγνωρίζω επίσης, ότι λόγω της φύσεως των ηλεκτρονικών συσκευών και της βλάβης σε αυτές από πτώση, υγρά ή άλλη αιτία, μία νέα και διαφορετική βλάβη μπορεί να εμφανιστεί μετά την επισκευή της συσκευής μου. Ως εκ τούτου, δηλώνω ότι δεν καθιστώ υπεύθυνη την iRepair για τις βλάβες που μπορεί να προκύψουν στο μέλλον και μετά την επισκευή αυτής. Αποδέχομαι επίσης ότι το ανώτατο όριο αστικής ευθύνης της iRepair που σχετίζεται με την επισκευή της συσκευής μου από αυτήν περιορίζεται στο συνολικό ποσό το οποίο κατέβαλα για την επισκευή αυτή και ουδεμία ευθύνη φέρει η iRepair για έμμεσες ή άλλες βλάβες που μπορεί να προκύψουν στο μέλλον

ΒΛΑΒΗ ΑΠΟ ΥΓΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ

Αποδέχομαι ότι εάν η συσκευή μου έχει βλάβη από νερό ή άλλο υγρό ή παρουσιάζει κάποια άλλη φυσική ζημία, θα συνοδεύεται με εγγύηση 180 ημερών από την ημέρα της επισκευής της, η οποία εγγύηση θα αφορά ΜΟΝΟ στο συγκεκριμένο καινούργιο ή επισκευασμένο ανταλλακτικό ή την εργασία στην οποία υποβλήθηκε. Επειδή δε, στην περίπτωση των ζημιών από υγρά, υπάρχει πιθανότητα σταδιακής διάβρωσης της συσκευής, απαλλάσσω την iRepair από κάθε ευθύνη για οποιεσδήποτε περαιτέρω μελλοντικές βλάβες σε άλλα σημεία/μέρη της συσκευής, οι οποίες μπορεί να προκύψουν μετά την επισκευή. Εάν προκύψουν τέτοιες βλάβες εντός της περιόδου εγγυήσεως των 180 ημερών και αποφασίσω να μην προβώ στην επισκευή τους, η iRepair θα μου επιστρέψει τα χρήματα που κατέβαλα για την αρχική επισκευή, πλην του κόστους διάγνωσης της βλάβης των δέκα ευρώ (10,00€). Στην περίπτωση αυτή, αποδέχομαι ότι η iRepair θα αφαιρέσει από την συσκευή μου το ανταλλακτικό ή τα ανταλλακτικά τα οποία χρησιμοποίησε για την επισκευή και η συσκευή μου θα μου επιστραφεί στην αρχική κατάσταση, εφόσον αυτό είναι δυνατό, ή σε κατάσταση μη λειτουργίας, εάν η επαναφορά της δεν είναι δυνατή. Αναγνωρίζω δε, ότι επειδή κατά την διάρκεια των επισκευών στις μητρικές πλακέτες αφαιρούνται οι θερμοαπωθητικές ασπίδες των συσκευών, οι τελευταίες θα αντικαθίστανται με θερμομονωτική ταινία πριν μου επιστραφεί η συσκευή.

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ

Αποδέχομαι και συμφωνώ με την περιγραφή της κατάστασης της συσκευής μου όπως αυτή αναγράφεται στο εμπρόσθιο μέρος του παρόντος εντύπου. Εάν η συσκευή μου δεν επανέλθει μετά την επισκευή ή παραμείνει κολλημένη σε κατάσταση ανάκτησης δεδομένων ή εάν η συσκευή μου δεν ανακτήσει τις λειτουργίες της στο 100%, αποδέχομαι να μου επιστραφεί στην κατάσταση που θα βρίσκεται εκείνη τη στιγμή,, λόγω αδύνατης επισκευής της.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΤΛΠ

Αποδέχομαι και παραχωρώ το δικαίωμα στην iRepair να αποστείλει, κατά τη διακριτική της ευχέρεια και εφόσον κριθεί αναγκαίο, τη συσκευή μου είτε στο Κεντρικό Εργαστήριο της είτε σε συνεργάτιδα εταιρεία προς περαιτέρω διάγνωση και εξειδικευμένη επισκευή. Ενημερώθηκα ότι η άνω αποστολή, εφόσον κριθεί αναγκαία, θα πραγματοποιηθεί δια αναγνωρισμένων και εγνωσμένου κύρους εταιρειών ταχυδρομικών υπηρεσιών και ταχείας μεταφοράς δεμάτων και μικροδεμάτων και αποδέχομαι ότι η iRepair δεν ευθύνεται, καθ’ οιονδήποτε τρόπο, για τυχόν καθυστερήσεις εκ μέρους των συνεργαζόμενων με αυτήν εταιρειών ταχείας μεταφοράς.