Είναι αρκετά ενοχλητικό εάν κατά τη διάρκεια μιας κλήσης συχνά σας παραπονιούνται ότι δεν μπορούν να σας ακούσουν καθαρά, ότι σας ακούνε διακεκομμένα ή ακόμη και ότι δεν σας ακούνε καθόλου.
Αρχικά ελέγξτε ότι έχετε εγκαταστήσει στο iPhone σας την πιο πρόσφατη έκδοση του iOS και κάντε μια επανεκκίνηση στη συσκευή σας. Παρατηρήστε εάν όταν μιλάτε στο τηλέφωνο σας δεν μπλοκάρετε ασυναίσθητα το μικρόφωνο με τα δάχτυλά σας ή τον ώμο σας. Εάν χρησιμοποιείτε κάποιο προστατευτικό οθόνης ή κάποια προστατευτική θήκη που καλύπτει το μικρόφωνο της συσκευής σας, αφαιρέστε τα. Ελέγξτε για τυχόν σκόνη ή υπολείμματα πάνω στο μικρόφωνο και καθαρίστε το εάν χρειάζεται.
Δοκιμάστε να κάνετε μόνοι σας ένα τεστ μικροφώνου στο iPhone σας για να διαπιστώσετε εάν το πρόβλημα οφείλεται στο μικρόφωνο και όχι σε κάποια εφαρμογή που χρησιμοποιείτε ή σε αδύναμη σύνδεση.
Ανοίξτε την εφαρμογή του μαγνητοφώνου, μιλήστε κοντά στο μικρόφωνο και ηχογραφήστε την φωνή σας. Στην αναπαραγωγή της ηχογράφησης θα πρέπει να μπορείτε να ακούτε τη φωνή σας καθαρά. Εάν δεν ακούτε κανένα ήχο, τότε το μικρόφωνο του iPhone σας έχει χαλάσει.
Στην περίπτωση που το μικρόφωνο σας δεν λειτουργεί σωστά κατά τη διάρκεια των κλήσεων και λειτουργεί κανονικά σε εφαρμογές (πχ. Skype, Viber) τότε το πρόβλημα στο iPhone σας εντοπίζεται στο τσιπάκι του ήχου στην μητρική πλακέτα.
Εάν δοκιμάσατε όλα τα παραπάνω και ακόμα δεν μπορούν να σας ακούσουν σωστά κατά τη διάρκεια μιας κλήσης, επισκεφτείτε ένα κατάστημα iRepair για να επιδιορθώσουμε άμεσα την βλάβη και να επαναφέρουμε το iPhone σας σε κανονική λειτουργία.