“Ο μέσος όρος των ευχαριστημένων πελατών στον τομέα παροχής υπηρεσιών στην Ευρώπη βρίσκεται στο 81% ενώ αντίστοιχα ο μέσος όρος στην Ελλάδα κυμαίνεται στο 78%. Ο μέσος όρος των ευχαριστημένων πελατών για την παροχή υπηρεσιών των καταστημάτων iRepair αγγίζει το 95%!”
Η εδραίωση της ηγετικής θέσης της iRepair στις επισκευές συσκευών, οφείλεται στα χαμόγελα των πελατών της!
“Έρχονται σε εμάς και μας συστήνουν ανεπιφύλακτα στον περίγυρό τους, για την ποιότητα, την ευκολία, την διαφάνεια και την ασφάλεια που νιώθουν σε κάθε συσκευή που εμπιστεύονται στα χέρια μας”
Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 97% των πελατών της iRepair έχουν μόνο θετικά σχόλια!
Διαβάστε περισσότερα στο iPhoneHellas.gr