Η ανάγκη για μια επισκευή οδήγησε μια δημοσιογράφο στο iRepair Αγίας Παρασκευής όπου και περιέγραψε την εμπειρία εξυπηρέτησης που είχε στο κατάστημα.
Ζουν ανάμεσα μας. Θα μπορούσε να είναι τίτλος μιας ταινίας επιστημονικής φαντασίας. Αλλά είναι πραγματικότητα. Ηλεκτρονικές συσκευές που έρχονται καθημερινά σε επαφή μαζί μας κι εμείς δεν μπορούμε τελικά να κάνουμε σχεδόν τίποτα χωρίς αυτές. Επιστημονικές έρευνες μιλούν για την ενσωμάτωση του ανθρώπου σε νέες συνθήκες που περιλαμβάνουν τις ηλεκτρονικές μας συσκευές και την καθημερινή τους χρήση.
Έχουμε ρυθμίσει έτσι τις εργασίες μας ώστε να εξαρτόμαστε πλήρως ή μερικώς από μικρές ή μεγαλύτερες ηλεκτρονικές συσκευές. Αυτή είναι μια απλή και απτή πραγματικότητα.
Τι γίνεται όμως όταν αυτά τα απαραίτητα για μας μηχανήματα χαλάσουν, κολλήσουν, βραχούν ή σπάσουν; Επισκευάζοντάς τα θεραπεύουμε τον εαυτό μας, γιατί ηρεμούμε και πάμε παρακάτω. Η φύση της δουλειάς μου είναι τέτοια που διαρκώς συναλλάσσομαι με ηλεκτρονικές συσκευές.
Πόσες φορές την ημέρα κολλάει το κινητό σας; Εμένα συνέχεια. Πολλές φορές ξαφνικά σβήνει η οθόνη και κάνω επανεκκίνηση. Είτε γιατί έχω πολλά δεδομένα και συνήθως δεν τα σβήνω, είτε γιατί απλά κολλάει και θέλει να μου σπάσει τα νεύρα. Τι κάνετε όταν το τηλέφωνο πέφτει κάτω ξαφνικά και σπάει για πολλοστή φορά η οθόνη του;
Πανικός, αγωνία, μαθηματικές πράξεις τύπου: πόσο θα κοστίσει, τι υποχρεώσεις να αφήσω πίσω για να αναλάβω το έκτακτο κόστος, πότε θα είναι έτοιμο και άλλα τέτοια αγχωτικά. Εγώ όμως όχι δεν απελπίζομαι πια, γιατί έχω βρει τον τρόπο να προχωράω, ευτυχώς για μένα.
Πηγαίνω στους ειδικούς.
Η Κάρεν με υποδέχεται με ένα χαμόγελο "Τι συμβαίνει πάλι; να το φτιάξουμε!" λέει με σιγουριά. Αυτή είναι η φιλοσοφία της. Εξυπηρετεί και δίνει την αίσθηση ότι όλα θα πάνε καλά. Όπως θα καταλάβατε την επισκέπτομαι συχνά στο κατάστημα γιατί όλο και κάτι συμβαίνει στο κινητό ή στο pc μου.
Είναι η υπεύθυνη όλων των καταστημάτων γιατί είναι αλυσίδα. Με προθυμία μου εξηγεί την φιλοσοφία του iRepair που είναι σε μισή ώρα το πολύ ο πελάτης να έχει εξυπηρετηθεί και να γνωρίζει πόσο κοστίζει η ζημιά του! Είναι Ελληνοκαναδή και έστησε τα περισσότερα καταστήματα με τον Κρις Χάμπερτ που είναι ο επιχειρηματίας. Κινείται μεταξύ των καταστημάτων της Κηφισίας και της Αγίας Παρασκευής που έχει ανοίξει εδώ και ένα χρόνο.
«Είμαστε από τις εταιρίες παγκοσμίως που μπορούμε να επισκευάζουμε και τις πιο δύσκολες βλάβες, με την τεχνογνωσία που διαθέτουμε», μας εξηγεί η Κάρεν. Το κατάστημα της Αγίας Παρασκευής είναι ανεξάρτητο με την έννοια ότι αναλαμβάνει επισκευές εκεί και δεν χρειάζεται να στέλνει τις συσκευές στη Γλυφάδα που είναι το κεντρικό κατάστημα.
“Στοχεύουμε διατηρώντας πολύ λογικές τιμές και ρίχνοντας συστηματικά το κόστος των επισκευών μας, να καταφέρνουμε να αυξάνουμε διαρκώς την πελατεία μας, η οποία έχει σήμερα ξεπεράσει τους 100.000 πελάτες”, μας τόνισε η Κάρεν Τσαντήλα.
Σήμερα στο site έγραφε 444.588 ευχαριστημένοι πελάτες στα 25 καταστήματα!!!
Έχω δει ανθρώπους να μπαίνουν στο κατάστημα της Μεσογείων εκεί που συχνάζω για να επισκευάσω το κινητό μου, και να ρωτούν με αγωνία αν γίνεται να επισκευαστεί η οθόνη, ή να σώσουν τα δεδομένα σε ένα black out. Συνήθως ο Άλεξ είναι αυτός που παραλαμβάνει τη συσκευή που έχει πρόβλημα. Πάντα χαμογελαστός και αυτός σου δίνει την αίσθηση ότι δεν υπάρχει κάτι που δεν μπορούν να φτιάξουν.
Πίσω από τον πάγκο πέντε άτομα, σκυμμένα διαρκώς πάνω από έναν υπολογιστή ή ένα κινητό εξετάζουν το πρόβλημα. Παρατηρώντας τους νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε χειρουργείο ηλεκτρονικών οργάνων. Καλώδια, chip, οθόνες, βίδες και όλα μπορούν να διορθωθούν ή σχεδόν όλα. Εν τω μεταξύ σε κερνούν καφέ και περιμένεις. Εκτός από την οργάνωση και την τεχνολογική τους γνώση, είναι σε θέση πολύ γρήγορα να σου πουν πότε επισκευάζεται και πόσο θα κοστίσει η συσκευή σου. Έτσι απλά.
Το σημαντικότερο είναι ότι σου λύνουν τα χέρια γιατί ξέρεις ότι θα κάνουν το καλύτερο δυνατό για να έχεις σύντομα πίσω την συσκευή που χρειάζεσαι ώστε να κάνεις τη δουλειά σου.
Αυτό τελικά έχει σημασία να μην αγχώνεσαι και να έχεις μια τεχνική υποστήριξη όταν την χρειάζεσαι. Στο κατάστημα αυτό βρίσκεις εξυπηρέτηση σε χρόνο ελάχιστο και πάνω απ’ όλα άτομα που σε ακούνε με ηρεμία και σου προσφέρουν τις υπηρεσίες τους πρόθυμα. Ευχαριστώ την αρχηγό της ομάδας την Κάρεν την ήρεμη δύναμη που πάντα με σώζει και φυσικά όλα τα παιδιά που δεν έχουν λεπτό για χάσιμο, τον Άλεξ που πάντα πρόθυμος και γρήγορος φέρνει αποτέλεσμα, το Σάμι που είναι ειδικός στους υπολογιστές, το Γιώργο που δεν αφήνει τηλέφωνο χαλασμένο και τα νέα παιδιά που μαθαίνουν από τους καλύτερους ένα τόσο χρήσιμο όσο και δύσκολο επάγγελμα. Η ομάδα είναι δυνατή και το αποτέλεσμα τέλειο!!!
ΥΓ. Τώρα που ετοιμάζω το άρθρο είναι χαλασμένο το pc μου και ψάχνω να βρω χρόνο να το πάω για επισκευή. Για παν ενδεχόμενο και για ώρα ανάγκης το site www.irepair.gr θα σας κατατοπίσει.
Το άρθρο είναι της Ιφιγένειας Τσαντίλη και δημοσιέυτηκε στο PolitisOnline